«پرسش های متداول مدرن شو»
می توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
بله، شما می توانید مبلغ سفارش خود را در زمان تحویل در شهر تهران پرداخت نمائید.
• می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است.
تلفن های تماس: ۴۴۲۷۹۸۷۷ – ۰۹۳۸۷۰۴۷۴۷۴
• چطور می توانم سفارشم را لغو کنم؟
شما می توانید تا قبل از مرحله پردازش و آماده سازی با مراجعه به حساب کاربری خود، سفارش یا مرسوله ای را که از خرید آن منصرف شده اید، لغو کنید.
• کدام کالاها قابل بازگشت نیستند؟
کلیه اکسسوری ها و محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست، قابل بازگشت نیستند.
• چند باری برای پرداخت تلاش کردم ولی ناموفق بود.
اگر اطلاعات کارت خود را درست وارد کرده باشید ممکن است شبکه بانکی دچار اختلال شده باشد. لطفاً مجدداً دقایقی دیگر تلاش کنید.
• اگر کالایی که خریده ام ایراد و زدگی یا آسیب دیدگی داشت یا اینکه سایز آن مناسب نبود باید چه اقدامی را انجام دهم؟
شما میتوانید تا ۷ روز از زمان دریافت کالا با رعایت شرایط زیر جهت بازگشت کالا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.
الف) بسته بندی کالا در شرایط اولیه باشد و اتیکت های مربوط به مشخصات کالا جدا نشده باشد.
ب) از کالا استفاده نشده باشد.
شماره تماس:  واحد پشتیبانی ۰۹۳۸۷۰۴۷۴۷۴
• هزینه ارسال بازگرداندن کالا چطور محاسبه خواهد شد؟
هزینه مرجوعی کالا در صورت وجود ایراد در کالا، توسط مدرن شو پرداخت خواهد شد.
• آیا امکان خرید به صورت حضوری وجود دارد؟
خیر، به علت وجود کالا ها در انبار و ارسال از انبار، امکان خرید حضوری وجود ندارد.
• آیا امکان خرید عمده از مدرن شو وجود دارد؟
بله، سازمان ها، شرکت ها و متقاضیان خرید عمده، می توانند با مراجعه به لینک فروش سازمانی در قسمت انتهایی صفحه اصلی سایت درخواست خود را ثبت نمایند.
• شیوه ارسال سریع مدرن شو به چه صورت است؟
در مدرن شو شیوه ارسال سریع، ویژه شهر تهران است. و بعد از ثبت سفارش با پیک اختصاصی سبد کالایی ارسال می گردد.
• هدایا و تخفیفات مدرن شو به چه صورت است؟
ما براساس مناسبت ها و وفاداری مشتریانمان در مدرن شو برای آنها تخفیفات یا هدایایی در نظر گرفته ایم.